Педагоги дошкільної платформи провели семінар-практикум
1 лютого на базі Охрімівського ДНЗ «Казка» Кирилівської ОТГ відбувся семінар - практикум для педагогів дошкільної платформи.1 лютого на базі ДНЗ «Казка» с. Охрімівка Кирилівської ОТГ відбувся семінар - практикум для педагогів дошкільної платформи.
Тема семінару-практикуму була «Використання педагогами ДНЗ мнемотехніки, монотипії та дидактичних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку з метою формування у дошкільнят потреби в знаннях та всебічному розвитку».
Зустріч розпочали вихователі ДНЗ «Казка» с. Охрімівка — Деревенчук Лілія та Чернишова Ірина. Педагоги не тільки познайомили всіх присутніх з поняттям «мнемотехніка» та історією її виникнення, функціями і прийомами цього виду роботи, а й залучили своїх колег до ділової гри, в ході якої пропонувалася робота з піктограмами, написання мнемодоріжок та складання віршів. Вихователі запропонували модель спільної партнерської діяльності з дорослими, ігрові методи та прийоми, спрямовані на розвиток творчості, інтелектуальних здібностей, показали можливі засоби «включення» дітей в заняття.
Далі роботу продовжили педагоги Роєнко Наталія та Гаврикова Марина. Вони провели з учасниками методичної зустрічі майстер-клас з використання дидактичних ігор екологічного напряму. Особливо запам`яталися такі ігри: «Впізнай за оголошенням», «Обери свій потяг», «Відгадай за співом» та «Знайди свій слід».
Останнім питанням семінару-практикуму був майстер-клас «Монотипія – нетрадиційна техніка малювання з дітьми дошкільного віку», який провела вихователь старшої групи Кирилівської ЗОШ — С І ступеня «Золота рибка» –Бойко Дар`я. Всі присутні із задоволенням поринули у неймовірний світ фантазії та творчості та підхопили сучасні цікаві ідеї для роботи.
Підводячи підсумки методичного об’єднання Федорова Наталя подякувала колективам закладів ДНЗ за якісну роботу, а також педагогам, за те, що вкладають всі свої знання, для того щоб навчити дітей, зробити їх кращими, щоб сприймали життя таким, яким воно є, проявляли компетентність у всіх його сферах.