Як зробити навчання цікавим та корисним?
Вирішення цього питання поставили за мету вчителі початкової платформи методичного сервісного центру Кирилівської селищної радина онлайн зустрічі 21 лютого.
Нинішні учні - покоління Z, які виросли зі смартфоном в одній руці і планшетом в іншій. Саме тому, ми вчителі, повинні знаходити такі методи та прийоми, щоб зацікавити учнів до навчання. Вирішує це питання - гейміфікація, яка перетворює навчальні підходи до не ігрових ситуацій. Метою школи є підготовка здобувачів освіти , які здатні виконувати не тільки стандартні тести, а й досягнути успіху в сучасному світі.
Презентація досвіду роботи підготували колеги Охрімівської ЗОШ I-III ст – ЗДО Кирилівської селищної ради . Вони ознайомили з метою, цілями та принципами гейміфікації. На 7 слонах тримається навчання через гру: кожна дитина є учасником гри, навчання - це виклик, це практика, в якій обов'язково є зворотний зв'язок, на помилках краще вчитися, все навколо взаємопов'язані і усе є - гра.
Але семінар це не тільки прослуховування теорії, а її закріплення здобутих знань на практиці. Тому колеги Азовської ЗОШ I_III cт. Кирилівської селищної ради запропонували пройти онлайн - квест, присвячений біографії і творчості Лесі Українки. Вчителі активно долучилися до проходження квесту.
Зустріч була плідною та активною !