Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради
Якимівського району, Запорізької області

Як зробити навчання цікавим та корисним?

Вирішення цього питання поставили за мету вчителі початкової платформи методичного сервісного центру Кирилівської селищної радина онлайн зустрічі 21 лютого.

Нинішні учні - покоління Z, які виросли зі смартфоном в одній руці і планшетом в іншій.    Саме тому, ми  вчителі, повинні знаходити такі методи та прийоми, щоб зацікавити учнів до навчання. Вирішує це питання - гейміфікація, яка перетворює навчальні підходи до не ігрових ситуацій. Метою школи є підготовка здобувачів освіти , які здатні виконувати не тільки стандартні тести, а й досягнути успіху в сучасному світі.

Презентація досвіду роботи  підготували колеги Охрімівської ЗОШ I-III ст – ЗДО Кирилівської селищної ради . Вони   ознайомили з метою, цілями та принципами гейміфікації.  На 7 слонах тримається навчання через гру: кожна дитина є учасником гри, навчання - це виклик, це практика, в якій обов'язково є зворотний зв'язок, на помилках краще вчитися, все навколо взаємопов'язані і усе є - гра.

Але семінар це не тільки прослуховування теорії, а її закріплення  здобутих знань на практиці.  Тому колеги Азовської ЗОШ I_III cт. Кирилівської селищної ради  запропонували пройти онлайн - квест, присвячений  біографії і творчості  Лесі Українки. Вчителі активно долучилися до проходження  квесту.

Зустріч була  плідною та активною !



« повернутися до списку новин