В Кирилівській громаді відбулося засідання вчителів філологічної платформи
13 грудня в Охрімівській ЗОШ I-III ступеня відбулося засідання вчителів філологічної платформи, в якому взяли участь вчителі Азовської ЗОШ I-III ступеня та Атманайської ЗОШ I-III ступеня.
Темою для обговорення став один із компонентів формули Нової української школи, а саме, «Умотивований вчитель, який має свободу творчості й розвивається професійно».
Методист філологічної платформи Охрімівській ЗОШ I-III ступеня Світлана Кельм у виступі «Хто такий творчий вчитель?» не тільки розкрила теоретичні положення сучасної науки щодо проблеми, але й представила результати власного дослідження «Сучасний вчитель очима дітей». Висновком виступу стали слова: «Жодна інша професія не ставить таких вимог до людини, як професія педагога. Тому все своє життя вчитель навчається».
Однією з форм навчання є обмін досвідом педагогів. Учитель Охрімівської ЗОШ I-III ступеня Ірина Чурса провела з колегами майстер-клас «Креалізовані тексти на уроках літератури як засіб підвищення читацької компетентності учнів». Виступ був дуже цікавий та змістовний, а головне, мав практичну спрямованість. Часом здавалося, що вчителі ставали учнями і з великим задоволенням виконували практичні завдання, пов`язані зі створенням афірмацій, кросинсів, панбуків, мемів, хмар-тегів, — сучасних навчальних технологій, які допомагають мотивувати учнів до читання художніх творів та розвивають критичне мислення. Представлені в якості прикладів роботи учнів Ірини Дмитрівни підтвердили думку, що у творчого вчителя навчаються талановиті учні.
Свій підхід до вивчення російської мови в українській школі представила Тетяна Чижиковська. Учитель розробила на своїх уроках завдання, які допомагають старшокласникам готуватися до ЗНО.
Другою частиною засідання був творчий звіт вчителя Ірини Чурси Ірини про участь у Х міжнародній науково-практичній конференції та ХХV Всеукраїнських педагогічних читаннях «Творча спадщина Василя Сухомлинського у вітчизняному та міжнародному вимірах». Емоційний виступ передав атмосферу тієї школи, де багато років працював і віддав «своє серце дітям» великий педагог Василь Сухомлинський.
Незважаючи на те, що засідання тривало декілька годин, вчителі мали вигляд щасливих людей, які отримали позитивні емоції та цікавий досвід.