В Охрімівській ЗОШ відбувся географічний семінар з вікториною
На базі Охрімівської ЗОШ І-ІІІ ст. 28 листопада відбувся семінар вчителів географії з теми «Забезпечення наскрізного застосування ІКТ у викладанні географії як складової реалізації завдань Концепції НУШ».
На семінар були запрошені: Наталя Федорова – спеціаліст відділу освіти та молоді, Олена Гладка — методист історично — природничої платформи, Юрій Шостак — вчитель географії Азовської ЗОШ І-ІІІ ст., Олександр Орманжи — вчитель географії Атманайської ЗОШ І-ІІІ ст..
Педагоги відвідали вікторину «За одну годину навколо світу», яку підготувала та провела Анжела Петухова — вчитель географії Охрімівської ЗОШ .
У заході взяли участь 4 команди по 5 учнів (7-11 класів), які були сформовані методом жеребкування. Після першого завдання «Шифрувальник» встановили порядок вибору наступних завдань.
В ході вікторини команди працювали за комп’ютером (складали пазли материків), а потім давали характеристику за наведеним планом. Відповідали на запитання, обираючи за кольором від 1 до 3 балів.
У завданні «Я хочу до дому» повертали географічні об’єкти на материк, з використанням SMART- дошки. Вставляли пропушені слова у речення за допомогою гаджетів. Відгадували назви та місце проживання тварин. Грали в гру «Крокодил», відгадуючи географічні терміни.
По закінченню були підраховані фішки кожною командою і за допомогою QR-кодів учні сказали побажання один одному. Вікторина пройшла в теплій, дружній атмосфері отримали велике задоволення від спілкування як дорослі так і діти.
Після заходу вчителі поділились власним досвідом по впровадженню та використанню різних форм активізації пізнавальної та науково — практичної діяльності учнів на уроках та в позаурочний час, а також проаналізували олімпіадні завдання ІІ туру.
Наталя Федорова розповіла про одне з найголовніших питань, яке намагається вирішити нова реформа – це об’єм домашнього завдання.
За словами Наталі Михайлівни:- «Від обсягу домашнього завдання залежить якість його виконання і мотивація учнів. Якщо підходити до домашніх завдань розумно, вони можуть бути у вигляді проєкту, показу теми з іншого боку, знаходження матеріалу не в підручнику, написання твору або придумування ігри. Основні цілі роботи учнів удома: закріпити, поглибити, розширити, систематизувати знання та вміння з предмету».
На завершення гості подякували вчителю за підготовку, організацію та проведення вікторини, побажали творчого натхнення, успіхів в роботі та міцного здоров’я.